Thursday, December 22, 2011

Gingerbread / Pain d'épices

Depuis que je suis une toute petite fille que je rêve de faire une maison en pain d'épice... et aujourd'hui, mon rêve s'est réalisé ! J'ai eu tellement de plaisir à la décorer... quel beau projet de fin de session! Ca me mets dans l'esprit des fêtes!

Avant et côté / Front and side
Glaçage royal, bonbons divers et pain d'épice / Royal icing, various candies and gingerbread!
 Ever since I was a little girl, I've been impressed by the intricate designs of gingerbread houses and have always wanted to make one myself. Well, today was that day. I had so much fun! What a great way to get into the Holiday spirit!
Arrière et côté / Back and side

1 comment:

  1. Salut tite fille! Hello little girl! your house is amasing! je t'm!

    ReplyDelete